Strażnik straży gminnej
Wykształcenie: średnie branżowe
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Wymagania inne:
Wymagania niezbędne (konieczne do podjęcia pracy na w/w stanowisku):a) posiadanie obywatelstwa polskiego;b) ukończenie 21 lat;c) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;d) wykształcenie co najmniej średnie lub średnie branżowe;e) minimum 2 lata stażu pracy;f) posiadanie nienagannej opinii;g) stan zdrowia umożliwiający pracę na ww. stanowisku (sprawność pod względem fizycznym i psychicznym);h) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za ścigane z oskarżenia publicznego i umyślnie popełnione przestępstwo lub przestępstwo skarbowe;i) legitymowanie się uregulowanym stosunkiem do służby wojskowej;j) znajomość regulacji prawnych w zakresie funkcjonowania administracji samorządowej, w tym w szczególności:- ustawy o samorządzie gminnym,- ustawy o pracownikach samorządowych,- ustawy o ochronie danych osobowych,- ustawy o strażach gminnych,- ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach,- ustawy o ochronie zwierząt,- Kodeksu postępowania w sprawach o wykroczenia,- Prawa o ruchu drogowym,- Kodeksu Postępowania Administracyjnego,- Prawa ochrony środowiska,- inne ustawy i rozporządzenia niezbędne do pracy na zajmowanym stanowisku;h) posiadanie prawa jazdy kat. B. Wymagania dodatkowe:a) doświadczenie w pracy w służbach mundurowych lub administracji publicznej;b) ukończone szkolenie podstawowe, o którym mowa w art. 25 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o strażach gminnych;c) umiejętność praktycznego stosowania przepisów;d) umiejętność opracowywania aktów prawnych;e) umiejętność podejmowania decyzji, umiejętność efektywnej pracy w warunkach stresu;f) predyspozycje osobowościowe tj. kreatywność, umiejętność pracy w zespole i łagodzenia sporów wewnątrz zespołu, umiejętność skutecznego komunikowania się, odpowiedzialność, terminowość, rzetelność, sumienność, obowiązkowość, bezstronność, dyspozycyjność, wysoka kultura osobista;g) znajomość obsługi komputera (posługiwanie się edytorem tekstu np. Microsoft Word, oraz arkuszem kalkulacyjnym np. Microsoft Excel);h) gotowość do świadczenia pracy w systemie zmianowym;i) znajomość struktury organizacyjnej Urzędu Gminy Manowo oraz charakterystyki Gminy Manowo.
Manowo
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
od 5 090 do 6 200 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Koszalinie