Specjalista ds. obsługi klienta

  1. Praca Koszalin
  2. Praca
  3. Specjalista ds. obsługi klienta
Filter
Powiatowy Urząd Pracy w Kołobrzegu
Specjalista ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Kołobrzeg
Numer: StPr/25/0902
OBOWIĄZKI:
bieżąca obsługa klientów, budowanie pozytywnych relacji, pozyskiwanie nowych klientów oraz doradztwo. Praca od poniedziałku do piątku w godz. 9:00-17:00 oraz w soboty 10:00-13:00 w Kołobrzegu.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie zawodowe, handlowe, kierunek: Handel
Wykształcenie: średnie zawodowe, kierunek: marketing
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), kierunek: handel
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), kierunek: marketing
Język: angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Uprawnienia: umiejętność rozmów i nawiązywania kontaktów z klientami oraz budowania długotrwałych, dobrych, pozytywnych relacji z klientami w celu ich pozyskania /obsługa klienta/


Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Kołobrzeg


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 5 370 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Kołobrzegu



// Sprawdź najnowsze ogłoszenia pracodawców:

Concentrix

Lokalizacja: Kołobrzeg

Pomaganie klientom w codziennych sprawach: odzyskiwanie hasła do konta, blokowanie i odblokowywanie kart płatniczych, wyjaśnienie pytań o przelewy, wspieranie klientów w obsłudze produktów bankowych, kierowanie klientów do odpowiednich działów, gdy sprawa...

  • wczoraj

Concentrix

Lokalizacja: Koszalin

Pomaganie klientom w codziennych sprawach: odzyskiwanie hasła do konta, blokowanie i odblokowywanie kart płatniczych, wyjaśnienie pytań o przelewy, wspieranie klientów w obsłudze produktów bankowych, kierowanie klientów do odpowiednich działów, gdy sprawa...

  • wczoraj