Specjalista ds. obsługi klienta serwisu

  1. Praca Koszalin
  2. Praca
  3. Specjalista ds. obsługi klienta serwisu
Filter
Powiatowy Urząd Pracy w Koszalinie
Specjalista ds. obsługi klienta serwisu
Miejsce pracy: Koszalin
Numer: StPr/25/0606
OBOWIĄZKI:
Zakres obowiązków- sprawne udzielanie pomocy technicznej i utrzymywanie relacji z klientami- realizacja i kontrola przebiegu wszystkich procesów serwisowych od momentu ich rozpoczęcia do zakończenia- wystawianie faktur- przygotowywanie dokumentacji technicznej- koordynowanie dostaw produktów do klientów- dbanie o prawidłowy obieg dokumentacji serwisowej- współpraca z całym zespołem Wydziału Handlu Zagranicznego
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie zawodowe, techniczne


Wymagania inne:

- bardzo dobra znajomość języka angielskiego,- wykształcenie min. średnie techniczne (wykształcenie wyższe inżynierskie będzie atutem),- prawo jazdy kat. B,- gotowość do sporadycznych wyjazdów służbowych (1-2 razy na kwartał),- samodzielność w podejmowaniu decyzji i wykonywaniu powierzonych zadań,- wysoka kultura osobista i techniczna

Miejsce pracy:

Koszalin


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na okres próbny


Wynagrodzenie brutto:

od 5 800 do 6 500 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Koszalinie



// Sprawdź najnowsze ogłoszenia pracodawców:

Orange Polska S.A.

Lokalizacja: Koszalin

Poznasz najnowsze urządzenia telekomunikacyjne, systemy zasilania i klimatyzacji stosowane w sieci Orange. Zrozumiesz, jak działa sieć telekomunikacyjna, jak jest zarządzana i nadzorowana. Zdobędziesz praktyczne umiejętności: będziesz uczestniczyć w...

  • wczoraj

Żabka Polska Sp. z o.o.

Lokalizacja: Koszalin

Główne zadania: Prowadzenie własnej działalności gospodarczej w oparciu o sprawdzony model biznesowy, Dbanie o wysoką jakość obsługi, Monitorowanie stanów magazynowych i zamówień, Dostosowywanie asortymentu sklepu do potrzeb lokalnego rynku, Współpraca...

  • wczoraj