Specjalista do spraw płac
Wykształcenie: średnie zawodowe
Wymagania inne:
Pracownikiem zatrudnionym na tym stanowisku może być osoba, która: posiada obywatelstwo polskie, biegła znajomość języka polskiego w mowie i piśmie; ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych; posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku specjalisty; posiada wykształcenie wyższe -staż 2 lata pracy na podobnym stanowisku, lub średnie ekonomiczne i 4-letni staż pracy o charakterze zgodnym z wymaganiami na danym stanowisku; nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślnie popełnione przestępstwa przeciwkomieniu, obrotowi gospodarczemu, działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego; cieszy się nieposzlakowaną opinią, znajomość przepisów prawa pracy, przepisów prawa oświatowego, przepisów dot. ubezpieczeńspołecznych, PPK, GUS, PFRON, Systemu Informacji Oświatowej, podatku dochodowego od osób fizycznych, systemu oświaty, Karty Nauczyciela, ustawy o pracownikach samorządowych; biegła znajomość obsługi komputera (program Microsoft Office: World, Excel); umiejętność obsługi komputera w zakresie programów finansowo-księgowych, Internetu, poczty elektronicznej
Koszalin
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
od 5 156 PLN
Opis wynagrodzenia:
+ dodatek za wysługę lat
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Koszalinie