Referent w sekcji wychowawczej

  1. Praca Koszalin
  2. Praca
  3. Referent w sekcji wychowawczej
Filter
17 Wojskowy Oddział Gospodarczy
Referent w sekcji wychowawczej
Miejsce pracy: Koszalin
Numer: StPr/25/2048
OBOWIĄZKI:
prowadzenie i gromadzenie dokumentacji Sekcji Wychowawczej, opracowywanie , przy współudziale z oficerami wychowawczymi planów pracy, odbiór i nadawanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej oraz archiwizacja dokumentacji, przygotowywanie prezentacji multimedialnych, udział w opracowywaniu dokumentów sprawozdawczych, wykonywanie materiałów promocyjno- okolicznościowych, planowanie i składanie wniosków na materiały promocyjno - okolicznościowe oraz prowadzenie zestawienia ich zużycia
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie zawodowe
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące


Wymagania inne:

wymagania niezbędne: a) wykształcenie min. średnie, znajomość obsługi komputera, w tym pakietów MS Office, Corel Draw lub innych programów graficznych, znajomość obsługi urządzeń biurowych. Wymagania dodatkowe - preferowane: a) znajomość zasad archiwizacji dokumentów, d) bardzo dobra organizacja pracy własnej, dokładność, skrupulatność w wykonywaniu obowiązków służbowych, łatwość komunikacji; c) umiejętność pracy w zespole; d) mile widziane doświadczenie w pracy w jednostkach wojskowych lub w instytucjach kulturalnooświatowych;

Miejsce pracy:

Koszalin


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na okres próbny


Wynagrodzenie brutto:

od 5 010,50 PLN


Opis wynagrodzenia:

( 4555 zł brutto - wynagrodzenie zasadnicze + 10% premia regulaminowa )

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Koszalinie



// Sprawdź najnowsze ogłoszenia pracodawców:

Powiatowy Urząd Pracy w Sławnie

Lokalizacja: Bobolin

Wg programu stażu (Rez. II 3/1) Wymagania inne:

  • wczoraj

17 Wojskowy Oddział Gospodarczy

Lokalizacja: Koszalin

prowadzenie i gromadzenie dokumentacji Sekcji Wychowawczej, opracowywanie , przy współudziale z oficerami wychowawczymi planów pracy, odbiór i nadawanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej oraz archiwizacja dokumentacji, przygotowywanie prezentacji...

  • wczoraj