Podinspektor/inspektor ds. księgowości budżetowej

  1. Praca Koszalin
  2. Praca
  3. Podinspektor/inspektor ds. księgowości budżetowej
Filter
Urząd Miejski w Mielnie
Podinspektor/inspektor ds. księgowości budżetowej
Miejsce pracy: Mielno
Numer: StPr/25/1843
OBOWIĄZKI:
1) rejestrowanie dokumentów księgowych;2) księgowanie zaangażowania wydatków;3) sprawdzanie formalno-rachunkowe, dekretowanie, wprowadzanie dokumentów do systemu finansowo księgowego;4) współpraca z referatami urzędu oraz podległymi jednostkami w zakresie dowodów księgowych, (faktur i innych dokumentów księgowych);5) weryfikacja danych zawartych w księgach rachunkowych cząstkowych, uzgadnianie sald kont syntetycznych i analitycznych oraz ich inwentaryzacja;6) przeksięgowania roczne, przygotowanie danych do sprawozdań finansowych (bilansu); 7) przygotowanie danych do sprawozdań budżetowych oraz sprawozdań z operacji finansowych - miesięcznych, kwartalnych, półrocznych, rocznych dla jednostki. 8) uzgadnianie wyciągów bankowych 9) rozliczanie inwentaryzacji środków trwałych;10) archiwizacja dokumentów księgowych.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)


Wymagania inne:

1. Wymagania niezbędne:1) posiadanie obywatelstwa polskiego;2) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;3) posiadanie stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym;4) niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; 5) nieposzlakowana opinia;6) wykształcenie wyższe; 7) staż pracy: podinspektor - staż pracy nie jest wymagany, inspektor - min. 3 lata stażu pracy.2. Wymagania dodatkowe:1) znajomość przepisów prawnych niezbędnych do wykonywania zadań na w/w stanowisku, w szczególności: ustawy z dnia 29.09.1994 r. o rachunkowości, ustawy z dnia 27.08.2009 r. o finansach publicznych, rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 02.03.2010 r. w sprawie szczegółowej klasyfikacji dochodów, wydatków, przychodów i rozchodów oraz środków pochodzących ze źródeł zagranicznych, rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 29.01.2025 r. w sprawie sprawozdawczości budżetowej, rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 04.03.2010 r. w sprawie sprawozdań jednostek sektora finansów publicznych w zakresie operacji finansowych, ustawy z dnia 08.03.1990 r. o samorządzie gminnym;2) znajomość klasyfikacji budżetowej i umiejętność jej wykorzystania w praktyce;3) wykształcenie o kierunku lub specjalności: ekonomia, finanse, rachunkowość;4) doświadczenie zawodowe w pracy na podobnym stanowisku (księgowość budżetowa w jednostce samorządowej);5) biegła obsługa komputera i innych urządzeń biurowych;6) znajomość obsługi pakietu MS Office, w tym arkusz kalkulacyjny Excel;7) wysoki poziom komunikacji werbalnej, umiejętność negocjacji, sumienność, odpowiedzialność, systematyczność, zaangażowanie, umiejętność pracy w zespole.

Miejsce pracy:

Mielno


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 840 do 9 500 PLN


Opis wynagrodzenia:

+ dodatek za wieloletnią pracę po 5 latach pracy ( od 5% do 20%)

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Koszalinie



// Sprawdź najnowsze ogłoszenia pracodawców:

Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.

Lokalizacja: Kołobrzeg

Jakie zadania na Ciebie czekają? profesjonalną i kompleksową obsługę naszych klientów; indywidualne podejście do potrzeb każdego klienta współtworzenie i koordynowanie pracy zespołu profesjonalistów, w którym liczy się wspólny sukces; dostępność...

  • dzisiaj

RE/MAX Polska

Lokalizacja: Koszalin

Co otrzymasz jako agent nieruchomości RE/MAX? wiedzę, która da Ci możliwość pracowania TYLKO na umowach ekskluzywnych, tzw. na wyłączność europejskie certyfikowane szkolenia podstawowe , dzięki którym będziesz profesjonalnym, skutecznym agentem...

  • dzisiaj