Podinspektor ds. zarządzania kryzysowego, obronności i obrony cywilnej

  1. Praca Koszalin
  2. Praca
  3. Podinspektor ds. zarządzania kryzysowego, obronności i obrony cywilnej
Filter
Urząd Gminy Manowo
Podinspektor ds. zarządzania kryzysowego, obronności i obrony cywilnej
Miejsce pracy: Manowo
Numer: StPr/25/1907
OBOWIĄZKI:
1) kierowanie działaniami związanymi z monitorowaniem, planowaniem, reagowaniem i usuwaniem skutków zagrożeń na terenie gminy;2) realizacja zadań z zakresu planowania cywilnego w tym:- realizacja zaleceń do gminnego planu zarządzania kryzysowego,- opracowywanie i przedkładanie staroście do zatwierdzenia gminnego planu zarzadzania kryzysowego i planu ewakuacji;3) zarządzanie, organizowanie i prowadzenie szkoleń, ćwiczeń i treningów z zakresu reagowania na potencjalne zagrożenia;4) przeciwdziałanie skutkom zdarzeń o charakterze terrorystycznym;5) realizacja zadań z zakresu ochrony infrastruktury krytycznej;6) sprawy związane z ochroną przeciwpożarową na terenie gminy a także w gminnych obiektachużyteczności publicznej (w tym udział w przeglądach budynków komunalnych w zakresie bezpieczeństwa pożarowego, realizacja zadań wynikających ze współdziałania gminy z ochotniczymi strażami pożarnymi, współdziałanie z OSP i PSP);7) sprawy związane z bezpieczeństwem przeciwpożarowym i ewakuacją pracowników Urzędugminy;8) koordynowanie zadań z zakresu porządku i bezpieczeństwa publicznego;9) opracowywanie i przedstawienie do zatwierdzenia wojewodzie Planu operacyjnego funkcjonowania gminy;10) opracowywanie kart realizacji zadań operacyjnych;11) ogłaszanie i udział w kwalifikacji wojskowej;12) współdziałanie z organami wojskowymi w ramach powszechnego obowiązku obrony;13) opracowywanie planu Akcji Kurierskiej jego bieżąca aktualizacja oraz przeprowadzanie akcji kurierskich;14) realizacja zadań na rzecz wojsk sojuszniczych wynikających z obowiązków Państwa Gospodarza (HNS);15) przygotowywanie systemu kierowania obroną gminy, w tym:- przygotowywanie stanowiska kierowniczego,- przygotowywanie dokumentacji, opracowywanie dokumentacji i organizacja stałego dyżuru;16) opracowywanie planów przygotowania opieki zdrowotnej na potrzeby obronne gminy, w tymopracowywanie dokumentacji zastępczych miejsc szpitalnych;17) planowanie, nakładanie i realizacja świadczeń osobistych i rzeczowych, w tym:- plany i zestawienia świadczeń osobistych i rzeczowych,- decyzje w sprawie nałożenia obowiązku świadczeń osobistych i rzeczowych;18) reklamowanie osób z urzędu i na wniosek od obowiązku pełnienia czynnej służby wojskowej w razie ogłoszenia mobilizacji i w czasie wojny (sprawy wyłączenia od obowiązku pełnienia czynnej służby wojskowej w razie ogłoszenia mobilizacji i w czasie wojny);19) zadania obrony cywilnej a w szczególności opracowywanie dokumentacji oraz współdziałaniew zakresie:- ochrony ludności, zwierząt, urządzeń użyteczności publicznej,- wykrywania zagrożeń oraz ostrzegania i alarmowania,- zaopatrzenia ludności w sprzęt i środki ochrony indywidualnej,- przygotowania oraz prowadzenia likwidacji skażeń i zakażeń,- wykonywanie zadań ochrony przeciwpowodziowej w tym utrzymanie gminnego magazynu przeciwpowodziowego zgodnie z ustawą,- pełnienie dyżurów ćwiczebnych,- działanie w celu zapobiegania skutkom klęsk żywiołowych i ich usuwanie przy pomocy prowadzonego przez Wójta gminnego zespołu zarządzania kryzysowego,- realizowanie polityki informacyjnej związanej ze stanem klęski żywiołowej, opracowywanie i realizowanie procedur i programów reagowania w czasie klęski żywiołowej,- ewakuacji i przyjęcia ludności,- nakładania przydziałów do formacji obrony cywilnej,- działalności planistycznej , szkoleniowej w zakresie OC i powszechnej samoobrony,- współdziałanie z organami i podmiotami ochrony ludności i obrony cywilnej.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)


Wymagania inne:

Podinspektor ds. zarządzania kryzysowego, obronności i obrony cywilnej- ustawy o dostępie do informacji publicznej,- ustawy o ochronie informacji niejawnych;h) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku.Wymagania dodatkowe:a) umiejętność interpretacji i stosowania przepisów prawnych,b) umiejętność wykorzystywania dokumentów programowych,c) biegła obsługa komputera w tym programów MS Office,d) predyspozycje osobowościowe tj. kreatywność, umiejętność pracy w zespole i łagodzenia sporów wewnątrz zespołu, umiejętność skutecznego komunikowania się, odpowiedzialność, terminowość, rzetelność, sumienność, obowiązkowość, bezstronność, wysoka kultura osobista.

Miejsce pracy:

Manowo


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 5 400 do 6 000 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Koszalinie



// Sprawdź najnowsze ogłoszenia pracodawców:

Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało między innymi:- dekretowanie i księgowanie faktur na koncie zobowiązań oraz zaangażowanie według klasyfikacji budżetowej i według kontrahentów,- dekretowanie i księgowanie...

  • wczoraj

Urząd Miejski w Koszalinie

Lokalizacja: Koszalin

Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało między innymi:- dokonywanie rejestracji pojazdów oraz prowadzenie rejestru wydanych dowodów rejestracyjnych, pozwoleń czasowych w formie elektronicznej,- wydawanie wtórnika dokumentu...

  • wczoraj