Specjalista ds. Sprzedaży i Wsparcia Edukacyjnego

  1. Praca Koszalin
  2. Praca
  3. Specjalista ds. Sprzedaży i Wsparcia Edukacyjnego
Filter

Ogłoszenie numer: 10313660, z dnia 2025-10-13

Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. Sprzedaży i Wsparcia Edukacyjnego

Miejsce pracy: Koszalin

 

Opis stanowiska

  • Budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z dyrektorami szkół i przedszkoli oraz nauczycielami.
  • Codzienne spotkania w placówkach edukacyjnych, doradztwo i prezentacja rozwiązań edukacyjnych.
  • Finalizacja zamówień oraz realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych.

Wymagania

  • Wyższe wykształcenie; mile widziana wiedza z zakresu przedmiotów nauczanych w szkole.
  • Doskonałe umiejętności komunikacyjne i budowania profesjonalnych relacji.
  • Doświadczenie w sprzedaży lub obsłudze klienta B2B.
  • Samodzielność i bardzo dobra organizacja pracy, umiejętność planowania spotkań zgodnie z kalendarzem roku szkolnego.
  • Prawo jazdy kat. B.
  • Mile widziane doświadczenie w edukacji.

Oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.
  • Pracę zgodną z kalendarzem roku szkolnego, z dopasowanym grafikiem spotkań.
  • Profesjonalne wdrożenie, szkolenia sprzedażowe i stałe wsparcie specjalistów.
  • Wysokiej klasy sprzęt do pracy: samochód służbowy, laptop, telefon.
  • Prywatną opiekę medyczną dla pracownika i rodziny oraz dodatkowe benefity (ubezpieczenie na życie, karta sportowa).
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.


// Sprawdź najnowsze ogłoszenia pracodawców:

Concentrix

Lokalizacja: Koszalin

Pomagać klientom w codziennych sprawach: odzyskiwanie hasła do konta, blokowanie i odblokowywanie kart płatniczych, wyjaśnienie pytań o przelewy, wspieranie klientów w obsłudze produktów bankowych, kierowanie klientów do odpowiednich działów, gdy sprawa...

  • dzisiaj

Concentrix

Lokalizacja: Kołobrzeg

Pomagać klientom w codziennych sprawach: odzyskiwanie hasła do konta, blokowanie i odblokowywanie kart płatniczych, wyjaśnienie pytań o przelewy, wspieranie klientów w obsłudze produktów bankowych, kierowanie klientów do odpowiednich działów, gdy sprawa...

  • dzisiaj