Pracownik działu obsługi klienta / asystent sprzedaży

  1. Praca Koszalin
  2. Praca
  3. Pracownik działu obsługi klienta / asystent sprzedaży
Filter
Powiatowy Urząd Pracy w Koszalinie
Pracownik działu obsługi klienta / asystent sprzedaży
Miejsce pracy: Koszalin
Numer: StPr/25/0290
OBOWIĄZKI:
Obowiązki:- obsługa zamówień,- nawiązywanie i podtrzymywanie kontaktu z klientem,- przygotowywanie dokumentacji i ofert handlowych,- współpraca z innymi działami w firmie.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Wykształcenie: średnie zawodowe


Wymagania dodatkowe:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)


Wymagania inne:

- komunikatywność, - wysoka kultura osobista,- kreatywność, - umiejętność pracy w grupie, - dobra organizacja czasu pracy, - podstawowa znajomość pakietu MS Office, - ogólna znajomość aplikacji społecznościowych - znajomość podstaw fakturowania- mile widziana znajomość programu Comarch Optima- zapoznanie sięz domeną www.kosztorysuj.pl

Miejsce pracy:

Koszalin


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na okres próbny


Wynagrodzenie brutto:

od 4 700 do 8 000 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Koszalinie



// Sprawdź najnowsze ogłoszenia pracodawców:

Klient portalu Praca.pl

Lokalizacja: Koszalin

Nadzór nad procesami operacyjnymi w zakresie utrzymania jakości obsługi i realizacji usług zgodnie z umową. Zarządzanie zespołem technicznym: planowanie, koordynacja, motywacja i rozliczanie pracy. Odpowiedzialność za przeglądy techniczne i konserwacje...

  • dzisiaj

Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.

Lokalizacja: Kołobrzeg

Jakie zadania na Ciebie czekają? budowanie kultury organizacyjnej w oparciu o wartości firmy, dbanie o przestrzeganie zasad etyki biznesu na poziomie sklepu wspieranie i współpracowanie z kadrą menedżerską w rozwoju kompetencji pracowników poprzez min....

  • dzisiaj