Inspektor ds informacji

  1. Praca Koszalin
  2. Praca
  3. Inspektor ds informacji
Filter
Powiatowy Urząd Pracy w Kołobrzegu
Inspektor ds informacji
Miejsce pracy: Kołobrzeg
Numer: StPr/25/0175
OBOWIĄZKI:
Planowanie, opracowywanie i realizacja kampanii informacyjnych o Sanatorium. Tworzenie i projektowanie graficzne informacji o aktualnych ofertach dla klientów ujętych w bazie danych oraz innych podmiotów. Nawiązywanie kontaktu i współpraca z osobami indywidualnymi, instytucjami, grupami społecznymi i organizacjami stanowiącymi potencjalną grupę odbiorców wszystkich usług świadczonych przez sanatorium. Opracowanie i dystrybucja materiałów informacyjnych dot. sanatorium. Organizacja wydarzeń mających na celu propagowanie działalności Sanatorium. Dbanie o politykę informacyjną Sanatorium. Współpraca z mediami, wydawnictwami i publikatorami zgodnie z wewnętrznymi procedurami. Tworzenie fotorelacji, videorelacji z działalności Sanatorium w celach publikacji i dokumentacji. Praca w godz. 7-14:35.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Uprawnienia: Orzeczenie lekarskie dla celów sanitarno – epidemiologicznych
Uprawnienia: obsługa pakietu MS OFFICE


Wymagania inne:

Wykształcenie średnie. Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku

Miejsce pracy:

Kołobrzeg


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na okres próbny


Wynagrodzenie brutto:

od 6 000 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Kołobrzegu



// Sprawdź najnowsze ogłoszenia pracodawców:

Klient portalu Praca.pl

Lokalizacja: Koszalin

Nadzór nad procesami operacyjnymi w zakresie utrzymania jakości obsługi i realizacji usług zgodnie z umową. Zarządzanie zespołem technicznym: planowanie, koordynacja, motywacja i rozliczanie pracy. Odpowiedzialność za przeglądy techniczne i konserwacje...

  • dzisiaj

Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.

Lokalizacja: Kołobrzeg

Jakie zadania na Ciebie czekają? budowanie kultury organizacyjnej w oparciu o wartości firmy, dbanie o przestrzeganie zasad etyki biznesu na poziomie sklepu wspieranie i współpracowanie z kadrą menedżerską w rozwoju kompetencji pracowników poprzez min....

  • dzisiaj