Doradca Klienta

  1. Praca Koszalin
  2. Praca
  3. Doradca Klienta
Filter
Doradca Klienta
Miejsce pracy: Koszalin
Leć z nami i zarób dodatkową kasę!
  • Pracujesz na etacie, ale chcesz dorobić do swojej obecnej pensji?
  • Jesteś emerytem i szukasz możliwości dodatkowego zarobku?
  • Chcesz samodzielnie decydować o tym, kiedy i ile pracujesz?

Świetnie! Zgłoś się do nas i dołącz do naszego zespołu doradców klienta!


Czym będziesz się zajmować?
  • Obsługą klientów w ich miejscu zamieszkania
  • Udzielaniem informacji o dostępnych produktach finansowych
  • Budowaniem i utrzymywaniem pozytywnych relacji z klientami
  • Odbiorem spłat od klientów
Co możemy Ci zaoferować? 
  • Elastyczny grafik – sam organizujesz swoją pracę i decydujesz o tym kiedy i ile pracujesz
  • Zarobki uzależnione od ilości obsługiwanych klientów oraz czasu pracy (średnie wynagrodzenie waha się od 70 zł - 1200 zł netto/tydzień)
  • Wynagrodzenie wypłacane raz w tygodniu
  • Premia lojalnościowa wypłacana co 6-miesięcy (niezależna od uzyskanych wyników)
  • Ubezpieczenie grupowe, z którego możesz skorzystać nawet jeżeli pracujesz dla nas tylko kilka godzin tygodniowo
  • Kompleksowe przygotowanie do wykonywanej pracy
  • Wsparcie kierowników w realizacji codziennych obowiązków
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.


// Sprawdź najnowsze ogłoszenia pracodawców:

Powiatowy Urząd Pracy w Świnoujściu

Lokalizacja: Kołobrzeg

Przygotowywanie sprawozdań raportów, obsługa urządzeń biurowych, koordynacja dokumentacji wewnętrznej oraz zewnętrznej firmy, wprowadzanie danych do systemu, współpraca z innymi działami firmy. Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie...

  • wczoraj

Klient portalu Praca.pl

Lokalizacja: Koszalin

Doświadczenie w sprzedaży i obsłudze klienta. Umiejętność efektywnej organizacji pracy. Kreatywność i umiejętność pracy niezależnej. Wysokie kompetencje komunikacyjne. Doświadczenie w sprzedaży i obsłudze klienta. Umiejętność efektywnej organizacji...

  • wczoraj