Specjalista ds. kadrowo-placowych

  1. Strona główna
  2. Praca
  3. Specjalista ds. kadrowo-placowych
Filter
Powiatowy Urząd Pracy w Kołobrzegu
Specjalista ds. kadrowo-placowych
Miejsce pracy: Kołobrzeg
Numer: StPr/21/0909
OBOWIĄZKI:
- kompleksowe prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej (akta osobowe, umowy, aneksy, świadectwa pracy, delegacje),- obsługa zezwoleń na pracę dla cudzoziemców,- składanie deklaracji ZUS,- ewidencjonowanie danych w systemie kadrowo-płacowym,- naliczanie wynagrodzeń́ i sporządzanie listy płac pracowników,- monitorowanie terminów szkoleń BHP, badań lekarskich, zezwoleń na pracę,- bieżące monitorowanie zmian w przepisach prawa pracy,- wsparcie managerów oraz pracowników we wszelkich kwestiach dotyczących obszaru kadr i płac.Praca w Kołobrzegu w godz. 7-15.00.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), brak
Uprawnienia: znajomość przepisów prawnych
Uprawnienia: obsługa komputera pakiet Ms Office


Wymagania inne:

Dobra znajomość przepisów prawa pracy i ubezpieczeń społecznych, odpowiedzialność, dobra organizacja oraz dynamika pracy, umiejętnośś efektywnego działania w zespole, chęć rozwoju i wspierania firmy także w innych obszarach działania.

Miejsce pracy:

Kołobrzeg


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na okres próbny


Wynagrodzenie brutto:

od 3 400 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Kołobrzegu



// Sprawdź najnowsze ogłoszenia pracodawców:

KOBYLARNIA S.A.

Lokalizacja: Koszalin

analiza projektów numerycznych i przygotowanie danych do wykorzystania w systemach sterowania z wykorzystaniem nawigacyjnych systemów satelitarnych (GPS) modelowanie geodezyjne 3D dla potrzeb wykorzystania w systemach sterowania maszynami budowlanymi obsługa...

  • wczoraj

PEKABEX

Lokalizacja: Sianów

Opis stanowiska: Analiza dokumentacji technicznej; Organizowanie przebiegu prac budowlanych; Kierowanie pracą brygady (brygad) roboczej i nadzorowanie bieżących robót; Prowadzenie rozliczeń robocizny, materiałów, sprzętu i maszyn; Organizowanie pracy...

  • wczoraj