Pracownik informacji turystycznej

  1. Strona główna
  2. Praca
  3. Pracownik informacji turystycznej
Filter
Powiatowy Urząd Pracy w Kołobrzegu
Pracownik informacji turystycznej
Miejsce pracy: Kołobrzeg
Numer: StPr/21/0535
OBOWIĄZKI:
Obsługa Miejskiego Centrum Informacji Turystycznej, obsługa klientów indywidualnych i grupowych:bezpośrednia, telefoniczna oraz mailowa, kontakt z klientem oraz przekazywanie bieżących informacji w sposób szczegółowy i wyczerpujący, podejmowanie działań w celu rozwoju turystyki w mieście, w tym: opracowywanie i monitoring realizacji programów i planów rozwoju turystyki, realizacja zapisów określonych w dokumentach strategicznych miasta z zakresu turystyki, podejmowanie działań w zakresie rozwoju i utrzymania infrastruktury turystycznej, współdziałanie ze stowarzyszeniami turystycznymi i innymi instytucjami w zakresie rozwoju produktu turystycznego, zbieranie materiałów, przygotowanie wydania i dystrybucja bezpłatnych materiałów zawierających informacje turystyczne, prowadzenie, systematyzowanie i aktualizowanie bezy danych, prowadzenie monitoringu turystów korzystających z MCIT, prowadzenie ewidencji obiektów, w których świadczone są usługi hotelarskie, a nie będących obiektami hotelarskimi położonymi na terenie miasta, aktualizacja treści strony internetowej www.kolobrzeg.eu i miejskich serwisów internetowych, aplikacji oraz w social mediach w zakresie promocji. Praca w Kołobrzegu w godz. 8-16, 9-17.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, brak
Uprawnienia: obsługa komputera pakiet Ms Office
Uprawnienia: samodzielność


Wymagania dodatkowe:

Uprawnienia: kreatywność
Uprawnienia: praca w zespole
Uprawnienia: otwartość
Uprawnienia: komunikatywność


Wymagania inne:

Wiedza na temat topografii i historii miasta oraz walorów turystycznych w Kołobrzegu, umiejętność łatwego nawiązywania kontaktów, obsługa kasy fiskalnej, miła prezencja i wysoka kultura osobista, znajomość języka angielskiego i niemieckiego w stopniu komunikatywnym. Mile widziane: umiejętność organizacji pracy, budowania relacji z klientami, redagowania tekstów, rozpoznawania oczekiwań, potrzeb, zainteresowań turystów i klientów.

Miejsce pracy:

Kołobrzeg


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 3 000 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Kołobrzegu



// Sprawdź najnowsze ogłoszenia pracodawców:

PEKABEX

Lokalizacja: Sianów

Opis stanowiska: Analiza dokumentacji technicznej; Organizowanie przebiegu prac budowlanych; Kierowanie pracą brygady (brygad) roboczej i nadzorowanie bieżących robót; Prowadzenie rozliczeń robocizny, materiałów, sprzętu i maszyn; Organizowanie pracy...

  • dzisiaj

PEKABEX

Lokalizacja: Sianów

Opis stanowiska: Organizacja placu budowy Koordynacja pracy sił własnych i podwykonawców wszystkich branż Nadzór nad przestrzeganiem przepisów BHP na placu budowy Prowadzenie analizy harmonogramu i postępu wykonywanych robót Udział w procesie ofertowania i...

  • dzisiaj