Manager ds. rozwoju współpracy ze stacjami paliw

  1. Strona główna
  2. Praca
  3. Manager ds. rozwoju współpracy ze stacjami paliw
Filter

E100 jest międzynarodową firmą z branży kart paliwowych i usług dla transportu.

Karta paliwowa E100 to nasz główny produkt a do niego oferujemy szereg usług dodatkowych dla transportu. Sieć akceptacji Naszej karty to już 16 500 lokalizacji w 32 krajach i w planach mamy jeszcze więcej!

W Polsce tworzymy zespół ponad 200 pracowników a w ramach grupy Nasza struktura to ponad 800 osób.

Pracujemy w międzynarodowym środowisku zaangażowanych specjalistów, którzy stawiają na rozwój firmy. Cały czas się uczymy i dążymy aby rozwijać obszary w których pracujemy.

Dołącz do Nas!

 

Aktualnie prowadzimy proces rekrutacyjny do Działu współpracy ze stacjami paliw na stanowisko:

Manager ds. rozwoju współpracy ze stacjami paliw
Miejsce pracy: Koszalin

 

Miejsce pracy: biuro w Warszawie lub Home Office

Cel stanowiska: Rozwój sieci stacji paliw w Polsce, akceptujących karty E100

 

 

Opis stanowiska:
  • Koordynowanie na rynku polskim współpracy ze stacjami paliw należącymi do sieci akceptacji karty paliwowej E100
  • Rozwój sieci akceptacji na rynku polskim poprzez poszukiwanie nowych stacji paliw do współpracy
  • Samodzielne prowadzenie rozmów handlowych i zawieranie umów z partnerami biznesowymi
  • Budowanie silnych relacji biznesowych
  • Wysyłanie do partnerów biznesowych wszelkich materiałów reklamowych, informacyjnych oraz pozostałych niezbędnych do utrzymania współpracy
  • Aktywne badanie rynku i konkurencji
  • Koordynowanie prac rozwojowych dotyczących wprowadzenia nowych technologii na stacjach paliw

 

Profil poszukiwanego kandydata:
  • Minimum 2 letnie doświadczenie nabyte w branży paliwowej
  • Doświadczenie w pozyskiwaniu klientów/partnerów biznesowych
  • Umiejętność prowadzenia negocjacji handlowych i finalizowania transakcji z klientami/ partnerami biznesowymi
  • Umiejętność analitycznego myślenia
  • Elastyczność, wielozadaniowość i bardzo dobra organizacja pracy własnej

 

Oferujemy:
  • Możliwość pracy w biurze w Warszawie lub w trybie HomeOffice na terenie całej Polski
  • Zatrudnienie w ramach umowy o pracę od początku współpracy
  • Pakiet benefitów (opieka medyczna, karta Multisport, platforma do nauki języków obcych)
  • Pakiet szkoleń wdrożeniowych
  • Jasno nakreślone cele do realizacji
  • Otwartość na inicjatywę, kreowanie nowych pomysłów, samodzielność w działaniu
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

// Sprawdź najnowsze ogłoszenia pracodawców:

Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.

Lokalizacja: Kołobrzeg

Jeżeli: masz minimum dwuletnie doświadczenie w pracy na stanowisku menedżera; Twoją pasją jest poszukiwanie szans na rozwój biznesu; potrafisz analizować dane i na ich podstawie tworzyć plany sprzedażowe oraz budżet roczny; bierzesz na siebie...

  • dzisiaj

Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.

Lokalizacja: Kołobrzeg

Jeżeli: posiadasz kilkuletnie doświadczenie na stanowisku specjalistycznym w obszarze HR; masz minimum 2-letnie doświadczenie na stanowisku menedżera; bardzo dobrze znasz prawo pracy oraz przepisy ZUS; znasz program kadrowo-płacowy TETA; poświęcasz czas na...

  • dzisiaj